Kategorie
Sklep rowerowy BIKERS
Promocje O firmie Kontakt

Je?eli nie masz konta:

zarejestruj siĂŞ

TwĂłj koszyk jest pusty

Numery GG:
prosze czekac

GG Słoneczna: 42342043

prosze czekac

GG Narcyzów: 7877825

Gwarancja i reklamacje

Rowery KELLYS:
Producent udziela na te rowery następującą gwarancje:

-Gwarancja na ramę stalową dla pierwszego właściciela 5 lat od dnia sprzedaży;
-Gwarancja na ramę aluminiową dla pierwszego właściciela 3 lata od dnia sprzedaży;
-Gwarancja na widelec nieamortyzowany 12 miesięcy od dnia sprzedaży;
-Gwarancja na ruchome części ramy - tylni amortyzator, łożyska przegubu 6 miesięcy od dnia sprzedaży;
-Gwarancja na pozostałe części i powłokę lakierniczą 6 miesięcy od dnia sprzedaży;
-Gwarancja na części firm Shimano, Manitou, Rock Shox, Sram, RST, SR Suntour, wg. gwarancji udzielanych przez dystrybutorów, informacji udziela sprzedawca (zazwyczaj jest to 2  lata na osprzęt)

Uwaga:
Rower górski, którego rama jest wykonana ze stopu Kinesuim Premium Aluminium, jest przeznaczona wyłącznie do MTB XC cross - country.

Warunki gwarancji:

-Gwarant zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu pod warunkiem, że będzie on używany zgodnie z przeznaczeniem;
-Na czas trwania gwarancji na usterki spowodowane złą jakością materiału, usterki w działaniu, wadami konstrukcyjnymi i montażowymi - importer zapewnia bezpłatną naprawę, którą w jego imieniu wykonują odpowienie punkty serwisowe. W przypadku konieczności wymiany części, Gwarant zapewnia ją w kolorze uniwersalnym;
-Sprzedawca jest zobowiązany przekazać nabywcy rower pełnosprawny, wyregulowany, nadający się do natychmiastowej eksploatacji;
-Do obowiązków użytkownika należy wykonanie czynności obsługowych, regulacyjnych i konserwacyjnych elementów rowerów opisanych w instrukcji obsługi;
-Importer zaleca dokonanie w terminie 7-14 dni od daty zakupu bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego roweru w upoważnionych do tego placówkach;
-Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas wykonywania naprawy gwarancyjnej.
-Rower należy dostarczyć do punktu napraw.

Gwarancja nie dotyczy wad powstałych:
-Na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z Instrukcją Obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania oraz wynikłych po sprzedaży zdarzeń losowych i innych okoliczności.
-W wyniku uszkodzenia wyrobu przez niefachową obsługę(np. nie dostateczne wsunięcie rury pod siodłowej i wspornika kierownicy do ramy, niedostateczne dokręcenie pedałów do korby).
-Z winy użytkownika - uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, zaniedbań w konserwacji (np, nie dokręcone ramiona korb do osi suportu, nieodpowiednie przechowywanie).
-W wyniku mechanicznego uszkodzenia w czasie używania roweru.
-Gwarancja nie obejmuje ogumienia, dętek, oświetlenia, okładziń hamulcowych, linek hamulców i przerzutek, dzwonka, pompki i narzędzi.
-Za naprawy gwarancyjne nie uważa się regulacji i dokręcania połączeń śrubowych (centrowanie, likwidacja luzów w połączeniach śrubowych i pedałach) oraz elementów nie podlegających gwarancji.

Gwarancja traci swą ważność w przypadku:
-Upływu terminu gwarancji.
-Wprowadzenia przez użytkownika zmian konstrukcyjnych w rowerze.
-Nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji zawartych w Instrukcji Obsługi.
-Wydania przez sprzedawcę i odbioru przez kupującego roweru nie przygotowanego do natychmiastowej eksploatacji.
-Dokonywania napraw w nieuprawnionym zakładzie.

UWAGA! Karta gwarancyjna jest częścią wyposażenia wyrobu łącznie z wpisanym numerem fabrycznym. Jest jedynym dowodem praw użytkownika do gwarancji. We własnym interesie należy więc kartę gwarancyjną pieczołowicie przechowywać.

Na rowery Unibike gwarancja obejmuje:
-24 miesiące od dnia sprzedaży na cały rower. Do reklamacji potrzebny jest dowód zakupu z kartą gwarancyjną w której znajduje się wpisany numer ramy.

W sezonie Reklamacje można zgłaszać od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 9:00 - 17:00 a także w Soboty od 9:00 do 14:00