Kategorie
Sklep rowerowy BIKERS
Promocje O firmie Kontakt

Je?eli nie masz konta:

zarejestruj siĂŞ

TwĂłj koszyk jest pusty

Numery GG:
prosze czekac

GG Słoneczna: 42342043

prosze czekac

GG Narcyzów: 7877825

Jak złożyć zamówienie

Instrukcja składania zamówień w sklepie BIKERS:

 

1. Wybieramy interesujący nas produkt, który dodajemy do koszyka, jeśli chcemy zakupić kolejne produkty, wtedy również dodajemy je do koszyka po wybraniu produktów z odpowiednich kategorii.

 

2. Po zakończeniu wybierania produktów klikamy w link "sprawdź", który znajduje się w górnym panelu pod nazwą "Twój Koszyk". Jeśli wybrałeś tylko 1 produkt, wystarczy jeśli klikniesz w link "dalej".

 

3. Jeżeli nie chcemy rejestrować się w sklepie wystarczy jeśli wypełnimy wszystkie pola wymagane do złożenia skompletowanego zamówienia. Jeżeli mamy założone konto, wtedy logujemy się w górnym panelu podanym przy rejestracji e-mailem i hasłem. Na tym etapie możemy również zarejestrować się w sklepie klikając w link "zarejestruj się" (rejestracja daje nam możliwość sprawdzania na bieżąco statusu zamówionego prze nas asortymentu oraz eliminuje potrzebę podawania wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do dokonania zamówienia w przyszłości).

 

4. Wybieramy sposób zapłaty oraz dostawy wybranego przez nas asortymentu (w tym miejscu możemy dodać komentarz do zamówienia, np. jeśli chcemy aby towar został wysłany na adres inny niż podany przy rejestracji) i zamawiamy towar.

 

5. Otrzymujemy automatyczny e-mail potwierdzający przyjęcie naszego zamówienia przez sklep oraz kolejne maile potwierdzające zmiany statusu naszego zamówienia zależne od wybranej formy płatności. Ostatnim z maili jaki otrzymamy będzie informacja na temat wysyłki towaru na podany przez nas adres.

6.Po otrzymaniu zamowienia sprzedawca skontaktuje sie z toba na podany przez ciebie adres  e-mail aby potwierdzic dostepnosc towaru.

7. W każym momencie możemy zalogować się w sklepie na podany przez nas adres e-mail aby sprawdzić status złożonego przez nas zamówienia. Każda zmiana statusu będzie widoczna po kliknięciu w link "twój profil" oraz button "ZOBACZ REALIZACJĘ TWOJEGO ZAMÓWIENIA".

8.Informacja o platformie ODR

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/